Tuesday, July 19, 2011

Chattog a tű

Egészen jól haladok a Chatelaine mini mandalával, jó lenne a héten befejezni. Megugrottam a kerítést, már kezdtem kicsit unni a sok rácsot, róluk már kezdéskor gondoltam nem lopják be magukat a szívembe. Közben próbálkozom a kreatív fotózással, hát...  azt hiszem a World Pressnek még kicsit jegelni kell a különdíjat!

Mini Mandala I/2  (Chatelaine)
Fonal: DMC, Caron Waterlilies
Anyag: drapp aidabetétes terítő

A hímzésen kívül ügyesen szorgoskodtam, paradicsombefőzésben voltam daráló kisiparos - ipari mennyiségű, legalább 20 kiló paradicsom folyt át a kezemen és a csoda paradicsomdaráló gépen. Tavalyi beszerzés, de idén lett felavatva, jelentem a próbaüzem jól működött, de azért látszik, hogy a technika fejlődésével egyre bonyolultabbak lesznek még a konyhagépek is, lassan diploma kell a kezelésükhöz...

No comments: