Sunday, June 5, 2011

A hímzett cinkék nem esznek bogarat, ugye?

Miközben lelkesen hímeztem a bogarakat, találtam egy boltot ahol kedvemre bogarászhattam és összeválogattam néhány készletet. Nem tudtam dönteni néhány Anchor között, és mivel a karácsony tiszteletére nagy akciót tartottak, az találtam ki, hogy mindet a keblemre ölelem.

Az elsőnek ezek közül a cinkéset fejeztem be. Először borzasztó elégedett voltam magammal, de most visszanézve kicsit giccsesnek látom a narancs naplementét a rózsaszín virágokkal. De hát kicsire nem adunk így legalább látszik, micsoda fejlődésen ment át az ízlésem! A kontúrozással rendesen megszenvedtem, és itt még nem ismertem a francia csomók rejtelmeit. úgyhogy valami kis gubanccal oldottam meg a madárkák szemét.

Bluetit PCE856 -Anchor
Fonal: Anchor
Anyag: 16os fehér Aida, a készlet tartalma
Keret: Király utca

No comments: