Wednesday, June 1, 2011

Minden kezdet nehéz

Már régóta tervezgetem, hogy egyszer nekiállok a blogomnak, de valahogy sosem vitt rá eddig a lélek. Ne de most! Elhatározásom tett követte, és mivel apró fiam csendben alszik, elhatároztam, hogy nekiugrom és megírom az első bejegyzést.

A blogot oly sok társamhoz hasonlóan a hímzéseimnek szentelem. Első remekművem gimnázium 3. osztályából származik, a ballagó 4.eseknek kellett tarisznyát hímezni Rákóczi mintával.

Tarisznya Kép -1993

Annyira megtetszett a dolog, hogy utána rögtön nagy fába vágtam a fejszém, és megleptem nagymamámat egy párnával. A fotó egyedi jellegét kiemeli a jobb lábfejem, ami kicsit belógott...


Keresztszemes párna (Fürge Ujjak)
Fonal: Ki tudja már azt...
Anyag: Aida
1993

A következő újra egy párna volt, édesanyámnak készült hosszú hónapok kitartó munkájával. A szélső minta mindenféle csodatechnikás, subrika, azsúr, hosszúazsúr és ami még eszetekbe jut. Nagyon mutatós, de nem volt egy gyors alkotás...



Keresztszemes párna (Fürge Ujjak)
Fonal: Ki tudja már azt...
Anyag: Aida
1994
Itt még a fonalakról és az anyagokról semmit sem tudtam, gimnazista diákként két kritérium számított: a helyi boltban legyen belőle, és minél kevesebbe kerüljön ...

Működik az időutazás! Most ugyan július van, de én visszarepülök egy kicsit. 2011 júniusa lesz a Múlt (hmm...) ide kerül minden olyan bejegyzés ami a más kész darabokkal kapcsolatos. Éljen a technika! 

No comments: