Monday, August 8, 2011

Hardanger

Ma reggel kipróbáltam, milyen a hardanger hímzés. Elsőre nem tűnt bonyolultnak, de az ördög persze mindig a részletekben rejlik... Kicsit elszámoltam, kicsit félrevarrtam, de legalább az enyém!

This morning I tried my first Hardanger ever. It did not seem to be difficult, but of course those little details...I miscounted a little, missew (is that a world like that existing at all???) a little, but at least it is mine!


Hardanger próba / Trial Hardanger
Fonal / Floss: Anchor #5 perle 68
Anyag/ Fabric: világoskék Permin 28 ct

2 comments:

Anik said...

Nagyon aranyos, így elsőnek szuper. Mostmár jöhetnek majd a bonyolúltabbak.. Én is megvettem már mindent hozzá, de most készülődöm a blog-szülinapomra ;)

Agi said...

már készülök a következőre, ez tényleg nagyon gyors volt, a tűpárnavarrással együtt sem tartott egy óránál tovább!