2011. szeptember 13., kedd

Problémamegoldás tesztelő / Customer service testing

Úgy látszik hivatásos problémavonzó lettem, és teszteltem melyik weboldal hogy reagál erre. A három nemzetközi rendelésemből 3 problémába futottam az elmúlt hetekben/hónapokban. Az European CrossStitchél a posta nyúlta le a csomagom, a sewandso kifelejtett egy motring fonalat, az 123stitch pedig rossz színű anyagot küldött, amit persze csak akkor vettem észre amikor már hímeztem rá.

A sewandso és az 123stitch szó nélkül javított, küldték(küldik) a módosítást, az EXStichnél pedig feleztünk, de mondjuk ez volt messze a legértékesebb, szóval érthető ha nem vállalták be ami nem az ő saruk. Remélem mostantól már elkerül a balszerencse, bár megfogadtam, egy ideig semmit sem fogok rendelni, van bőven varrnivalóm itthon is.

It seems that I became an official problem magnet, therefore I have tested the customer service of the stitching webshops. I had 3 international orders in the last few weeks/months and I had problems with all the three! At European CrossStitch the post lost my package, sewandso forgot one floss, 123stitch mixed up the fabric and sent a wrong one (I was wondering whether it is the right colour but I started stitch on that...).

And the result of the - unwilling - testing: sewandso and 123stitch corrected their mistakes without a word, EXStitch offered a 50% reduction of the reorder. I can understand their point, because this was not their mistake, and the package was the most expensive by far. Hopefully my testing period is over, but to be on the safe side I made a promise not to order anything for a while...

Nincsenek megjegyzések: