Tuesday, July 12, 2011

Madáretetős RR

Nagy hímzésbeli nekibuzdulásomban még tavaly beszálltam egy RR-be. Ez a round robin rövidítése, és annyit jelent, hogy összeáll egy csapat, kiválasztanak egy mintát, és azonos időben mindenki kivarr egy darabot belőle, majd továbbküldi. Így a kör végén mire készen lesz, mindenki varr mindenkiére, és közben pedig lehet irogatni egymásnak, mutogatni ki hogy halad, lehet örülni a csapatnak, és nem utolsósorban lehet havonta lesni a postást az új csomaggal.

Az ötlet jó volt, élveztem is csinálni, csak menet közben kicsit elfogyott a néhány csapattag lelkesedése, így a tervezett 1 év helyett majd másfél lett, és cserebere szervezgetés után végül magamnak nem csak a január, de a február és a december is kijutott a sajátomon, és nem hímeztem november decembert máséra. Ha úgy vesszük végül 12 mintát hímeztem :)

Madáretetős naptár (Keresztszemes Magazin)
Fonal: Anchor és Vénusz
Anyag: fehér aida

Az elején jobban tetszett a minta, bár valószínűleg inkább az ötlet és a küldözgetés villanyozott fel, és az, hogy határidőre kellett hímezni, nem csak úgy tengni lengni, kisbabázni, pelenkázni... Az eredmény ma van keretezőnél, még kitalálom kinek adom ajándékba.

1 comment:

Anik said...

Húúú, én nem is gondoltam, hogy ebben az rr-ben ilyen csúszások-kavarások voltak.... Sajnos, van hogy az rr-ek nem lesznek tökéletesek, és ezt a rendesen hozzáálló embereke szívják meg....